The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

match

Publicerad 2008-03-29 17:40:52 i

Torsk mot Huddinge  med 2-1.. Men vi spelade helt okej bra så jag ska egentligen inte klaga, men det finns en del människor i laget som jag inte fattar varför dom ens spelar fotbol. Vissa har spelat sen dom var 5år liksom och inte utvecklats ett dugg, hur kul är det ? varför slutar man inte bara då.. aja, huvudsaken är väl att man tycker att det är kul, eller?

Imorgon är det en till matchmot Boo FF deras div 4 lag, (vi spelar iår i 5:an) men vi får se hur det går man kan ju alltid hoppas på vinst :) Hemma match då med... skönt slipper man åka så långt!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag väl käka, ikväll får jag se vad som händer men antagligen ingen spec.


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela