The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

mysdag

Publicerad 2010-07-30 23:52:55 i

Körde nyss fylle-nicke till bussen, vi hann med typ 1 sekunds marginal. så tur för honom..
Sitter just nu i soffan med pontus och myser, har spelat wii hela dagen förutom den korta stund då jag promenerade med hanna :)
Lagat mat har vi gjort, pasta carbonara.. vart helt okej.

Gårdagen var helt toppen, jag hade skit kul o jag tror inte att de andra hade tråkigt. ska lägga in bilderna som togs under kvällen sen.. Det grillades, snackades, gosades och spelades öl spel - en bra kväll var det iaf! taack alla :)




(lägger in en bild på hanna för hon e ju bara för bra)


nu ska jag få min pojke att kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela