The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Ännu en vecka

Publicerad 2015-02-19 09:11:41 i Min dag,


Den här veckan har varit bra. 
Måndag promenad med Kattis, tisdag meeeeega lång promenad med Hanna och massa snack, onsdag handla med bästa Hanna som ställde upp som skjuts och hade hand om Nova genom hela affären.
Idag är det torsdag. Ska träffa Kattis idag igen och ta en poemnad medans hon väntar på att Patrik ska sluta jobba, perfekt ju! 
En bra vecka med andra ord fylld med promenader och skit snack med mina fina vänner. 

Ikväll kommer Villes bror och hans tjej (fästmö) hit på middag. Trevligt!
Jag tror att dom har en stor och rolig nyhet att berätta för oss.  
Men de skriver jag om sen, om dom nu säger något. 

Nu ska jag mysa med min lilla älskling som ligger här och jollrar bredvid mig i sängen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela