The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Effektiv dag

Publicerad 2015-02-12 17:53:00 i Min dag,

Hann inte mer än vakna imorse och sen satt vi i bilen med Hanna påväg till forum. En snabb visit på HM, några hundralappar fattigare och 2 byxor rikare åkte vi hemåt.
Blev bjuden på lunch sen var det dags för hundpromenad. Nova sov som vanligt som en stock hela promenaden. Mös lite hos Hanna ett tag innan vi mötte upp Ville efter jobbet.
 
Sen jag kom hem har jag sökt lite utbildningar/kurser som jag hoppas att jag kommer in på och sen har jag ansökt om lite mer mammapengar. Så jag känner mig effektiv, har hunnit med mycket men ändå så lite.
 
Nu blir det middag - falukorv med blomkålsmos, min nya favorit!
mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela