The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Ett lite längre inlägg

Publicerad 2015-02-11 10:20:51 i Min dag,

Idag är det onsdag och det var ett tag sen jag skrev. Fick en påminelse av mina fina vän Frida att det var dags att bli lite bättre på det här med att blogga. Men vafan, har inget att skriva och här tjänar man inga pengar. Tänk vad underbart att tjäna pengar på att skriva, det är min dröm, Jag älskar att skriva.
 
Har inte hänt allt för mycket här hemma. Har promenerat, träffat lite folk och umgåts med min familj.
I helgen som var hade vi fullt upp. Lördagen fixade jag mina fransar medens Nova spenderade en heldag med moster Sara (jag kan sätta pengar på att hon trivdes som fisken i vattnet med moster). Sen åkte vi alla tre hem till mamma och pappa för en riktig helkväll där med god middag, glass och massa nostalgi trippar. Kollade nämligen på gamla videos från pappas gamla filmkamera från när vi var små/yngre. Det var riktigt kul! Så kvällen bjöd på många skratt och en väldigt sen kväll, var väl hemma runt 02 på natten. Så en bra lördag hade jag med min familj under tiden som Ville var på bajenkvällen på hovet och sen firade sin kompis på stan.
(Tror vi behövde dessa timmar ifrån varann faktiskt)
 
På söndagen stod det kalas/fika på schemat för Villes barndomskompis. Så en jävla massa bullar senare hamnade vi hemma hos familjen vi hyrde stugan av förut och käkade pizza. Dom har 3 helt underbara barn som bara ger en massa extra glädje i vardagen. Saknar verkligen att bo där ute och skulle göra allt för ett eget hus där!
Älskar landet och naturen. Så där mös vi med barn och pizza tills klockan blev mycket och vi åkte hemåt.
 
Början på denna vecka har faktiskt varit rätt så hektisk för att vara jag. Jag brukar mest va hemma och njuta av ledig tid med Nova.
Men i måndags träffade jag underbara Christina för en promenad, gick totalt 2 timmar. Så jäkla skönt, och underbart att prata med henne. Har inte träffat henne sen Nova kom så det var kul.
Sen igår träffade jag Hanna, åt lunch hos henne sen promenerade vi till hemmesta för att hämta hennes hund för att sen ta en promenad hela vägen tillbaka. Vi började gå klockan 13 och jag var hemma runt 5 igen. Helt jävla sinnessjukt skönt var det! Fint väder och solen i ryggen. Bra dag!
(För er som bor härute så gick vi inte raka vägen fram och tillbaka utan lite små omvägar och sådär, så därför tog det ju massa extra tid).
Åt middag med min kärlek sen somnade Nova runt 9 så vi tittade på film ett tag innan vi också la oss.
 
Det var allt på en gång. Nu ska jag bli bättre på update varje dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela