The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Farbror och gudfar på besök

Publicerad 2015-02-19 23:36:10 i Min dag,

Ville sover och Nova somnade precis. 
Tidigare ikväll hade vi Villes bror och hans tjej på besök. Åt middag och pratade. Dom ska ha barn till sommaren, 15 Juli. Oj vad mysigt! Jag önskar vissa dagar att jag hade allt det där mysiga framför mig. Men jag har ju en underbar dotter vid min sida varje dag istället, det är mysigare! :)
Men det var en trevlig kväll alldeles lagom.
Ska sätta på någon dålig film jag kan somna till. Sista jobb dagen för denna vecka för Ville imorgon, sen blir det mys helg deluxe! 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela