The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Full fart

Publicerad 2015-02-16 11:23:20 i Min dag,

Den här helgen har vi haft fullt upp. Kul tycker jag!
Fredagen var jag med Kattis på dagen, hade med mig Nova och vi åt sushi, handlade lite och bara umgicks - sådär som vi brukar göra.
Sen var det hem och städa och fixa sig iordning för vi hade bjudit över min kompis Hanna och hennes kille Alex på middag.
Hade en sjukt trevlig kväll med dem, god mat, massor av vin och snack och lite spel på det. Väldigt lyckad kväll! Det måste göras om inom kort.
Så kul att vi allihop kommer överrens, jag älskar det! (äntligen har man fått ett annat par att umgås med, det gillas)
Slutade med att dom gick hem runt halv 5, eller va klockan till och med halv 6 på lördags morgonen? haha. Så kul hade vi.
 
Lördagen fick jag sova ett tag extra, Ville tog Nova tacka gudarna för det.
Sen kom mamma och pappa som skulle ha Nova på lördagen så vi fick en dag för oss själva (guld värt). Vi hade ett bokat bord på en restaurang inne i stan men vi båda va så jävla trötta så vi bokade ett bord på Olearys och käkade middag där istället. Och det var super mysigt det med, hade en underbar kväll med mitt hjärta. Vi tog in massor med mat och bara åt. Haha.
Sen köpte jag med mig en semla hem och Ville köpte godis så fortsatte kvällen i soffan innan vi somnade och sov heela natten lång, det behövdes nog för oss båda.
Men oj vad jag saknade Nova, kollade hennes säng 2 ggr under natten och glömde bort att hon inte va där. Konstig känsla. Lär dröja innan vi vill va utan henne igen, min lilla lilla älskling.
 
Söndagen åkte jag ut till mamma och pappa så fort jag vaknade, Ville stannade hemma för hans kompis från Finland skulle komma på besök (den killen Ville flyttade hit med och vi bpdde ett tag ihop). Han ska flytta tillbaka hit i sommar så det ska bli kul.
Men jag villle bara träffa mitt hjärta så jag åkte till mamma och pappa.
Tog en promenad med mamma och lite så, bara tog det lugnt. Sen var det fika hos kusin som fyllde år i onsdags.
Det var min helg det.
 
Fullt upp, men det är bara kul!
Nu ska jag klä på mig äta något och sen ska vi möta Kattis för en promenad i det fina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela