The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Ingen rast ingen ro

Publicerad 2015-02-03 10:51:02 i Lillan,

Kom precis hem efter en svettig promenad i vinterlandskapet. Skit mysigt om dom bara skulle lära sig att ploga!!!! Blev ingen lång promenad då snön bara fastnade runt hjulen på vagnen och som sagt snö upp över öronen. Då är det inte ens kul men känner mig stolt som tog mig ut.
 
Nova sov i spjälsängen inatt igen. Somnade vid halv 8, vaknade vid 4 imorse. Försökte hålla henne vaken längre igår men hon tokdeckade sittandes så det var ingen idé. Så vid 4 gick vi upp, satte oss i soffan och mös sen somnade hon på mitt bröst och sov till klockan 7 ungefär. Hur mysigt som helst! Älskar att ha henne nära och bara mysa. Ni som inte har barn förstår inte känslan av att ha sitt barn nära, hur en sån liten oskyldig människa kan visa och få en att känna så mycket kärlek.
 
Nova har börjat le hela tiden och har hajjat att man kan stoppa händerna i munnen. Hon ligger mer och mer i babygymet och tittar sig omkring gärna med benen rakt upp i luften.
Hon har världens charmigaste leende som hon kommer kunna använda länge på både mig och Ville.
 

Nu ska vi mysa vidare.
 
pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela