The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Konstigt

Publicerad 2015-02-05 13:04:21 i Tankar,

Livet har inte alls blivit som jag hade tänkt mig. Vet inte om det jag tänkt hade varit bättre eller sämre och det tänker jag heller inte lägga ner mer energi på. Livet ser just nu ut som det gör och det enda jag kan göra är att ta vara på varenda dag av det och göra varje dag till den bästa.
Nova var inte tänkt såhär tidigt i livet, men nu blev det så och jag ångrar ingenting. Just nu är hon min livskraft, luften jag andas och för henne ska jag göra allt.
Själklart ändras saker och ting på vägen och blir inte som vi trott, men vad vore livet utan överraskningar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela