The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Borde sova

Publicerad 2015-01-19 06:25:14 i Min dag,

Nova sover igen efter lite mat och Ville snarkar bredvid mig. Då borde jag också sova. Men jag fastnade med telefonen och är typ pigg nu. 
Det bästa med att va mammaledig är att man slipper söndags ångest.

Helgen har vart fullt upp. Det är så nu när Villw är ledig, vi försöker ta vara på tiden så gott det går. 

I lördags var Nova och Ville ensamma en sväng i stan och träffade upp lillans farbror och gudfar. Jag passade på att fixa mina fransar och enligt mig - bli lite snyggare och fräschare.

Söndagen såg ut som så att vi tog en tripp till forum. Jag hittade alldeles för mycket kläder. Men mycket på rea. Och jag har o andra sidan inte shoppat såhär på jag vet inte hur länge. När jag var gravid hatade jag att köpa kläder, kanske förståeligt dock när man känner sig som en flodhäst. 

Väl hemma fick vi besök av två galna tvillingar, deras söta mamma och en underbar bebis. (Familjen vi hyrde stugan av förut). Super mysigt var det.
Deras bebis är nu 6,5 månad och han kändes så himla stor bredvid Nova, som en jätte. Men de går ju så himla fort, helt sjukt. Han står liksom nu! Galet. Och har fått tänder. 
Men sen kommer man inte se någon skillnad alls på dom. Så himla knäppt. 
Haha. 

Sen mös vi galet i soffan och tillslut somnade vi som stockar allihopa i sängen. 
Älskar verkligen helger nu för tiden! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela