The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Helg

Publicerad 2015-01-26 01:37:30 i Min dag,

Veckan har varit lite kaos. Ingen ordning alls. 
Först Ville sjuk, sen blev jag dålig och lillan extra gnällig och snorig. Så jobbigt. Så Ville har varit hemma hela veckan, feber och så. Inte alls kul. 
Men nu är vi alla friska. Jag känner mig lite hängig men inget jag dör av. 
Så veckan har bara varit full av mys, promenader när vi orkar och nätter framför tvn. 
(Vi la till och med in madrassen från sovrummet och sov i vardagsrummet, så jävla mysigt) skulle jag få välja skulle vi ha så jämt. Men inte så kul när man får främmande. Haha. 
Men mysigt har vi haft även fast vi varit dåliga. 

Men nu är helgen slut. Imorgon ska Ville till jobbet igen och vi ska återgå till våra vanliga rutiner. Man behöver rutiner. Ännu mer som nybliven mamma för att få ihop dagarna. 

I lördags låg vi döda hela familjen. Lillan vägrade sova på natten och jag hade ont i magen hela dagen.. Bläää. 
Idag (eller igår, söndag) firade vi min farmor som fyllt år och min "låtsas" farfar som fyller år i veckan. Bjöds på smörgåstårta, trevligt sällskap och fika. Perfekt avslut på denna helg enligt mig. 

Lillan har precis somnat. Ville sover i sängen som törnrosa och jag ligger i soffan och kollar på White collar. 
Var hur trött som helst och höll på att somna. Då vakande Nova och nu är jag såklart pigg när hon sover. Haha så typiskt. Men jag somnar nog i soffan inatt. Lyfter jag upp min lilla tjej nu så vaknar hon. 
Puss ♡ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela