The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Nytt

Publicerad 2015-01-15 15:43:41 i Min dag,

Nu vill jag verkligen få ordning här hemma.
Har kollat på inspirationsbilder och inredning hela dagen lång, vill bara göra om varenda rum och fixa och dona!
Hade jag haft bil och körkort hade jag nog gått loss på IKEA och alla möjliga affärer just nu.
Jag har lite svårt att bestämma mig i vilket tema jag vill gå i. Har fastnat väldigt mycket för guld eller koppar, så jäkla snyggt. Men har sen innan så himla mycket vitt och mer `lantligt", men enligrt min mening finns det inget snyggare än att blanda nytt och gammalt.
Det kommer nog bli bra här hemma tillslut.
Jag ska kolla med Ville vad han tycker ikväll sen ska jag gå loss på inredning.
 
Vi har iaf bestämt oss för vilken soffa vi vill ha. Det är ju alltid något, ett steg närmre mitt drömhem (även fast jag än så länge inte har ett hus så ska jag göra denna lägenhet till vår).
Nu väntar jag bara på att någon vill åka med mig till IKEA, annars beställer jag nog soffan på nätet med hemkörning så jag vet att det blir av typ NU.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-15 17:37:03

Jag vill till Ikea. Efter löning bara ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela