The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Skruttan 6 veckor

Publicerad 2015-01-19 06:33:26 i Lillan,

Nova har nu kommit på att hon har händer. De låter ju jättekonstigt men så är det. Hon viftar med dom hela tiden, tar tag i saker och äter/stoppar dem i munnen med jämna mellanrum. 
Benen viftas det också för fullt med och lägger man tjejen på mage är det nästan så hon vill börja krypa. 
Hon är så himla stark i nacken och följer med blicken jättebra. 
Vi förstår varandra mycket bättre nu och jag kan nästan urskilja på sättet hon skriker vad det är hon vill. Hon sover mycket bättre och vi har fått bättre rutiner. Ibland kan man till och med få ett fantastiskt litet leende. 
Nova älskar nya människor och tittar mycket runt sig och utforskar. Man kan många gånger få ett litet leende av henne. Men man får inte hålla henne för länge för då vill hon tillbaka till mamma. 
Mycket händer på bara ett par veckor, så himla häftigt att se denna utveckling. 
Kan knappt bärga mig tills jag får se vad det blir av min fantastiska dotter. 
Nova sover bäst när det är massor mwd ljud runt omkring, och det är bara så skönt. 

Min älskade lilla tjej 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela