The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Torsdag idag va?

Publicerad 2015-01-29 10:12:19 i Min dag,

Ingen koll på dagarna alls. Ännu värre när Ville är hemma sjuk. Skumt. 
Idag är jag så trött att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.. Väljer inget av dem. Jag ler åt livet och vad det har att erbjuda. Lite trötthet har ingen dött av så vitt jag vet. 

Ville och Nova sover. Nova på balkongen i vagnen och Ville i vardagsrummet. Jag har sorterat tvätt och tänkte diska nu.. Blir en sån dag idag. Har tvättid mellan 15-21 så ska roa mig med en dag i tvättstugan tänkte jag. As kul!

Dags för lite nytta. 
♡ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela