The butterflies he use to give me, turned into tiny little feet

22 år och mamma till Nova som kom till världen den 8/12-14.

Trött mamma

Publicerad 2015-01-26 19:33:47 i Min dag,

Nova somnade ordentligt vid 06 imorse. Kul kul. 
Däför har dagen inte bestått av så mycket vettigt. 
Har plockat lite hemma, tränat och sovit. 
Ville fick åka hem från jobbet då han har feber igen. Så vi har suttit i soffan och varit trötta båda två. 

Inatt hoppas jag på lite sömn och imorgon är jag förhoppningsvis lite piggare. 
Ska masa mig ut på en promenad imorgon också tänkte jag. Man blir ju faktiskt pigg av att va ute. 

Middagen är uppäten och nu ska vi fortsätta kolla på games of thrones. 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela